shopping-bag 0
Prekės: 0
Suma: 0.00 
Krepšelis Pirkti

„Riteriai“ rekomenduoja: D. Barausko įspūdžiai apie „Batų vilką“

Karantinas į mūsų gyvenimus neišvengiamai įnešė pasikeitimų – kažkas dažniau paima į rankas knygą, kažkas dažniau peržiūri filmą, kažkas renkasi kompiuterinius žaidimus, o kažkas pamažu tampa miškų mylėtojais. Ne išimtis ir „Riterių“ futbolininkai.

Gynėjas Dominykas Barauskas karantino metu nusprendė perskaityti knygą „Batų vilkas“, kurią rekomenduoja ir jums. Jo įspūdžiai:

„Batų vilkas“ – Philo Knighto memuarai apie „Nike“ prekės ženklo įkūrimą. Tai puikus priminimas, koks verslo sėkmės kelias yra iš tikrųjų. Tai pavojinga ir chaotiška kelionė, kurioje pilna klaidų, nesibaigiančių sunkumų ir pasiaukojimų.

Žmonės išgirdę apie „Nike“ prekės ženklą dažnai net nesusimąsto, kaip susikūrė 30 milijardų vertinama kompanija. 1963 metais vyrukas iš Portlando, turėdamas vos 50 dolerių kapitalą, pradėjo įgyvendinti savo beprotišką idėją. Pirmuosius japoniškus batelius jis pardavinėjo tiesiog iš savo mašinos bagažinės. Tai knyga, kurioje viską sužinosite: kaip aistringas bėgikas sugalvoja įkurti kompaniją, kuri užvaldo visą pasaulį, o sporto industriją pakeičia visiems laikams.

Šioje knygoje nerasite konkretaus atsakymo, ką reikia daryti, kad beprotiška idėja taptų sėkmės istorija. Kartais atrodo, kad Philo Knighto pasakojimas yra pasaka, tačiau tai – tikra. Ši knyga primena, kad dažna sėkmės istorija prasideda ne taip ir sėkmingai. Sunkus darbas, nepasisekimai – Philui Knightui buvo visko, bet jis mielai ir vėl viską pradėtų iš naujo.

Man ši knyga paliko didelį įspūdį. Sužinojau, kiek daug darbo buvo įdėta, kad „Nike“ taptų garsiu pasauliniu ženklu. Problemos su fabrikais, bankais, labai įdomus kolektyvo pasirinkimas, kurie iš pirmo žvilgsnio neatrodo kaip sėkmingos batų firmos darbuotojai.

Manau, kiekvienas žmogus šioje knygoje ras įkvėpimo ir motyvacijos siekti savo užsibrėžtų tikslų bei nebijos pabandyti įveikti atsiradusių barjerų. Just do it!